Din eğitimi alanında çalışmalarda bulunan "Ortaokul ve Lise Eğitimcileri"ne yönelik özel atölye çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Din eğitimini keyifli hale getirecek alternatif teknik ve yöntemler üzerine birlikte hasbihal edeceğimiz iki oturumlu bir atölye programını düzenliyoruz. 

Öğretmenlik, özellikle de din öğretmenliği bir meslek mi, yoksa gönülden bağlanılan bir hayat felsefesi mi?

Verimli eğitim yapmak, işlediği dersten keyif aldığı gibi öğrencisinin de keyif almasını sağlayabilen eğitimci olmak mümkün mü?

Atölyelerde video, karikatür, resim yorumlama, hikaye yazma ve tamamlama, şiir, drama tiyatro, çözüm ağacı öğretim teknikleri uygulamalı olarak sunulacaktır.

Atölye İçeriği:


  • Öğretmenlik meslek midir?
  • Video, karikatür, resim yorumlama
  • Çözüm ağacı
  • Şiir, drama, tiyatro
  • Hikaye yazma ve tamamlama teknikleri

Program Detayları: 

  • Son başvuru tarihi: 26 Ekim 2020 Pazartesi
  • Program tarihi: 28 Ekim 2020 Çarşamba
  • 1.Ders: 20:00-21:15
  • 2.Ders: 21:30-22:45
  • Atölye çalışması ücretlidir. Ücreti 30 TL'dir.

Başvuru ve kayıt için tıklayınız.



Talha Boyalık Kimdir?

1977 Yılında Edirne'nin Keşan ilçesinde doğdu. İlköğretimini Keşan'da tamamladıktan sonra İstanbul İsmailağa Kuran Kursunda hafızlık yaptı. Ortaokul ve liseyi Malkara İmam Hatip Lisesinde bitirdi. 2002 Yılında Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezun oldu. 2003-2009 Yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde, Darülaceze Müdürlüğü Çocuk Evi İdareciliği, Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Basın Danışmanlığı ve Özel Kalem, Yaşam Evleri Proje Koordinatörlüğü yaptı. 2009-2013 Yılları arasında İlim ve Fazilet Vakfı Anadolu ve Fen Liselerinde üç yıl din dersi öğretmenliği yaptıktan sonra Sultanbeyli İmam Hatip Lisesi'nde memuriyet görevine başladı. 4 yıldır Hakkı Demir Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde meslek dersleri öğretmeni olarak görev yapmaktadır. Üniversite yıllarından itibaren Milli Gençlik Vakfı ve Anadolu Gençlik Derneğinde görev almış, Yedihilal Derneği’nde mali işler başkanlığı, Ortaöğretim Komisyonu görevlerinde bulunmuştur. Dört yıldır Yekder Gençlik Çalışmaları Koordinatörlüğünü yürütmekte, Yekder’de uygulanan Marifet Okulu Projesinin, diğer sivil toplum kuruluşlarına modellenmesi üzerine de çalışmalar yapmaktadır. Ayrıca Hakkı Demir Anadolu İmam Hatip Lisesinde de kendi kurduğu Cevheran isimli grubun koordinesini yürütmektedir.